Oops! Hamein afsos hua hai ke apko mobile top up mein mushkil ka saamna karna para hai. đ
Agar apke account se paise deduct ho chuke hain aur mobile top up successful nahin hui, to aap hamein in-app chat ke zariye raabta kar sakte hain. Hamaare saath ye details bhi share karein taake ham apka dispute file kar dein:
đš Transaction ki amount
đš Transaction Date
đš Reference number
Ye dispute par kaarwae hone mein transaction ki settlement receive hone ke baad takreeban 4 karobaari din lagein ge aur umeed hai ke hal hojae ga.